۴ پاسخ

واس ما خیلی سخت نبود فقط همون شب اولش ساعت۳تا۵صبح تب کرد

واسه پسرم سنگین بود خیلی 😫

برای من خوب بود یکم اذیت شد اما نه خیلی تب هم خیلی کم

پسر من فقط یک شب تب کرد

سوال های مرتبط

مامان هومان👨‍👩‍👦 مامان هومان👨‍👩‍👦 ۱۷ ماهگی