۶ پاسخ

اره جدیدا

خانم های گل انشاالله به خوبی زایمان کنید و بچه هاتون رو بغل بگیرید برای من خیلی دعا کنید به خوبی ماهم و طی کنم و زایمان کنم 🙏🙏🙏🌹

من حس پریودی ندارم چرا یا همون ماه درد🤨

اره هرازگاهی چند ثانیه میگیره ول میکنه
اینارو میگن انقباضات کاذبه بریکستون

حالا هرچی ب اخر نزدیک میشی این حس بیشتر میشه مخصوصا موقع خواب

هر از گاهی

سوال های مرتبط