خانما تجربه اکو قلب جنین داشتید؟ چطوریه؟

۴ پاسخ

یچیز شیرین میخوری راه میری و مثل سونو گرافیه

قبلش یه ابمیوه شیرین بخور
من نخورده بودم بچم پشت کرده بود
نمیدونستم مثه بقیه سونو هاست🤣

اره عزیزم مثل سونو شکمی

آره خوبه عین سونو هست خیلی راحته

سوال های مرتبط

مامان مازیار😍 مامان مازیار😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان آوا🐣آنا مامان آوا🐣آنا روزهای ابتدایی تولد
مامان لیا و
 دوقلوها مامان لیا و دوقلوها هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۹ ماهگی
مامان 🫀🫀🩷🩷 مامان 🫀🫀🩷🩷 ۷ ماهگی
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری