۶ پاسخ

بیشتر برا استخوان بندیشم هست نباید ریسک کرد باید بخوری

وااای نینی مو مشکی خوشگله ک 😍😍

یعنی حاضری بچت موهاش بورباشه ولی استخون بندیش و اینم ضعیف

عه چه جالب
موهای منوشوهرم مشکیه
واسه دخترم روشن تر از موهای ماست خرماییه
ویتامین دی هم میخوردم

بور دوس 🙂💋

من باید روزی دوتا بخورم 😂😂اگه نخورم برا بچه بد میشه دیگه

سوال های مرتبط

مامان آرین و نهال مامان آرین و نهال هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دختر نازدارم مامان دختر نازدارم ۱۰ ماهگی