شربت اندانسترن کیا ب بچش داده برا حال تهوع؟

۶ پاسخ

من دادم

من دادم

دکتر داد برای دخترم

من دادم خیلی خوب بود ولی حدود یک هفته طول میکشه تا ب حالت قبلش برگرده برا غذا دادن بهش فشار نیار

منم دادم هر هشت ساعت دو سی سی

دکتر ب من گفت اگر بچم تهوع داشت بدم

سوال های مرتبط

مامان آیگین مامان آیگین ۲ سالگی
مامان آروین مامان آروین ۲ سالگی
مامان پرنسا خانوم مامان پرنسا خانوم ۲ سالگی
مامان 🧸آراز 🧸 مامان 🧸آراز 🧸 ۱ سالگی
مامان پسر کوچولو✨😻 مامان پسر کوچولو✨😻 ۲ سالگی
مامان آوینا و تودلی مامان آوینا و تودلی هفته بیست‌ودوم بارداری