۴ پاسخ

38
ولی دکترم در نظر داشت 37 برم..
با آمپول فشار طبیعی اوردم

۳۸ دقیق سزارین اختیاری ام

من قندم دو دوماهگی ۹۷بودد
چرا دکتر بهم نگفت چیزی🥲

عزیزم رژیم بگیر بعد دوهفتم دوباره آزمایشتو تکرار کن ایشالله میاد پایین

سوال های مرتبط