سلام دوستان زیر شکمم خیلی درد می‌کنه پهلوهام هم همینطور چیکار کنم

۳ پاسخ

منم کمردرد و پادرد و درد زیرشکم اصلا نمیتونم بخابم انقد که درد میکنه پاهام

اگ مث درد پریوده که طبیعیه خواهر تا پایان سه ماهه اول همینطوری اگ بیشتر از درد پریوده باید به دکتر بگی

به دکترت بگو شاید شیاف پروژسترون برات تجویز کنه

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 🩵🌱🩵 مامان 🩵🌱🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری