۸ پاسخ

سلام گل خوبی میگم من امروز بیدار شدم کلا سرگیجه حالت تهوع سینه دردم از دیروز رفته ولی دوتا پهلوم یه کم تیر میکشه شما تو هفته من اینجوری بودین آیا نیاز هست برم دکتر یا طبیعیه خیلی نگرانم🥲

کدوم آزمایش میشه من nt
انجام دادم ازمم ازمایش خونم گرفتن تاجوابش بیادهمین منظورتونه یانه

هر ازمایشی ک میخای بدی اگ ناشتا باشی دقیق تره با خودت خوراکی ببر ازمایش ک دادی همونجا بخور ک اذیت نشی

نه عزیزم ناشتای نمیخواد فقط ازمایش و سونوگرافی nt رو با خودت ببر میخوانش

غربالگری ها نه

ن عزیزم نیازی نیس

ازمایش غربالگری دوم انومالی منظورته اگه اونه نه ناشتایی نمیخواد

کوادمارکر؟

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان z💜💫 مامان z💜💫 روزهای ابتدایی تولد
مامان آترین و آتوسا مامان آترین و آتوسا هفته بیست‌ودوم بارداری