سلام مامانا آزمایش ۱۶ هفته ناشتا یا نه

۵ پاسخ

نه نیاز نداره

من انجام دادم ...صبحانه نخورده بودم ..گفت فرقی نداره بخوری یا نه....

نه ناشتا نداره صبحونه بخور

نه عزیزم

مگه ۱۶ هفته ام آزمایش داره؟
آخه من ندادم

سوال های مرتبط

مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حسین،عباس مامان حسین،عباس روزهای ابتدایی تولد
مامان بشه کوشولو مامان بشه کوشولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان هامین🩵و هانا🩷 مامان هامین🩵و هانا🩷 هفته بیست‌وپنجم بارداری