هز کاری میکنم اروغ نمیزنه 60 70 هم شیر خورده

۴ پاسخ

به پهلو بزار که از دهنش اومد نره توی گلوش

بیس دقیقه همون‌جوری تلاش کن🤣نزد بخوابون

به پهلو بخوابونش بیدار بشه میزنه

اگه خوابه نمیزنه احتمالا

سوال های مرتبط

مامان هیراد🐣🥰 مامان هیراد🐣🥰 ۷ ماهگی
مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 مامان دِلسای قشنگم🥹🫀 ۱۰ ماهگی
مامان امیر ابوالفضل مامان امیر ابوالفضل ۱۲ ماهگی
مامان هیراد👶🩵 مامان هیراد👶🩵 ۷ ماهگی