دخترم تب دارع شربت استامینوفن باید برم بگیرم ؟

۳ پاسخ

استامینوفن پاراکید بگیر خیلی خوبه.
گلاب هم بهش بده بخوره و اینکه روی بدنش بمال خیلی خوووووبه

یه طعم خوب بگیر بخورع

بله اگه نداری برو بگیر

سوال های مرتبط

مامان مهراد(قندک❤️) مامان مهراد(قندک❤️) ۲ سالگی