۶ پاسخ

من اول سونو سمت راست میگردن .الان رفته سمت چپ شلوغ

منم رفتم پرسيدم گفت راسته

توی سونوگرافی میگه دیگ

صبح زود زود وقتی ماه ۴تا ۵ باشی دست بزاری قشنگ مشخصه یه سمت ویا وسط اومده بالا

میریددکترتوجه کنید دستگاه رو بیسترکدوم سمت میزاره

سونو میگه بمن روز اول گفت ک برا قلب رفتم

سوال های مرتبط

مامان آوینا💗نیکان💙 مامان آوینا💗نیکان💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ❤️‍🔥گندم🥰 مامان ❤️‍🔥گندم🥰 ۹ ماهگی