دوستان قصد زایمان در اب دارید؟

۶ پاسخ

دوستم خیلی راضی بود...چندتا از دوستانم انجام دادن

دوستم برای بچه اول انحام داد...برای بچه دومم همبن طور..پیش خانم دکتر مریم غفار
هم در بیمارستان شفا هست هم اردیبهشت

بستگی داره اینم بخیه بخوری یا نه

زایمان در آب چجوری ؟

من دختر خالم دوتا بچشو زایمان فیزیولوژیک بدنیا آورد و خیلی راضی بود

نه هرکس انجام داده پشیمونه

سوال های مرتبط

مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وششم بارداری