سلام مامانای گل 💕🎀
این قرصارو دکترم داد کسی استفاده کرده ؟

تصویر
۱۲ پاسخ

من هم همینارو میخورم

اره من‌میخوردم

اره باید همین ها رو بخوری

ویتامین دی ۱۰۰۰ رو آره منم میخورم ولی بجا اون یکی فولیک اسید میخورم

منم مصرف میکنم الان عزیزم هر دو تاشو

من تو قطی استفاده میکنم برای بارداری

عزیزم اسم دکترت چیه ؟؟

ب من گفت دیگ مصرف نکن قطعش کن

اره ب منم داده

علاعم هات چی بود

من کوالی فول مصرف میکنم

رفتی پیش دکترت ؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین وتودلی مامان ماهلین وتودلی هفته بیست‌ونهم بارداری