۹ پاسخ

من nt بهم گفت 10چدرصد یکیشون پسره و 80رصد یکیشون دختر
و ازمایش niptتایید کرد که حتما یه پسر هست تو دوقلوها

من ۱۲و س روز رفتم آن تی صددرصد گف

به من تو انتی گفت صد درصد پسره

این بارداری اصلا نمیگذره هرچقدرهم میخوای خودتو سرگرم کاری کنی حال نداری کاری کنی همش تورختخوابم

دلت بحال من بسوزه ک استرس تشکیل قلب دارم اونم وقتی س ماه پیش بخاطر همین سقط کردم
جنسیت آخرین چیزی ک بهش فکر میکنم همش میگم ان شاالله سالم باشه🥹🤲

وا ی منم از اونموقع برام مهم نبود زیاد
حالا همش علائمم داره تغییر میکنه همش کنجکاوم

منی که منتظرم هفته دیگه شنبه برم نمیگذره لعنتی

مگ ان تی احتمال نداد؟؟چند هفته میری سنو جنسیت؟؟

من چی 🥺🥺۳ماه دیگه مونده

سوال های مرتبط

مامان آوین و نخودی مامان آوین و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارا و تو دلی مامان دلارا و تو دلی هفته هفدهم بارداری