خانما سونو ۲۲هفتگی باید برم یان

۴ پاسخ

نه دیگه سونویی نیست

باید بیستو چهار هفتگی رفت پیش دکترت واسه ازمایش قند

آنومالی رفتی

نه چه سونوی انومالی ک وقتش گذشته هالا بعد ۲۸ هقته سونو رشد میدی دیگه

سوال های مرتبط

مامان رها ورادین مامان رها ورادین ۱۰ ماهگی
مامان هلو مامان هلو ۲ ماهگی
مامان پسر کوچولو مامان پسر کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری