کیا هم هفته من هستن تاریخ زایمانتون چندمه؟؟؟

۶ پاسخ

منم زده ۲۲بهمن

۲۳ بهمن

من 1 اسفند هست طبیعی ولی چون من سزارینی هستم 17 ام تا20بهمن میشه خودم می‌خوام بگم 19بهمن عملم کنه تولدمه😁

۲۲بهمنم

اينجا كه برام ١٢بهمن زده ولي من سزارين ميكنم ديگه نميدونم فعلا دكتر چيزي نگفته

منم هفته ۲۷ هستم تاریخ زایمانم زده ۲۵بهمن

سوال های مرتبط

مامان ضحی گلی 💖 مامان ضحی گلی 💖 هفته سی‌وهفتم بارداری