۸ پاسخ

۴ مهر

۲۸مهر

7 مهر

سزارینی هستم ۳۱شهریور

برامن۲۶ مهر

سلام من ۱۳ مهر زده ولی ۳۸ هفته سزارین بشم میشه اخر شهریور

من سزارینی هستم یک مهر با ۳۱ شهریور

سلام .من ۸مهر زده برام

سوال های مرتبط

مامان عسلچه هام🥰 مامان عسلچه هام🥰 ۸ ماهگی