بچه ها شما چند هفته رفتین سونوی قلب

۱۲ پاسخ

۸ هفته من رفتم

من گهواره از روی اولین روزاخرین پریودی ۸هفته بودم اما رفتم دکترواسه تشکیل قلب گفت ۷هفته و ۲روزم

بین ۶ تا ۸

7هفته و 3 روز

5 رفتم نشده بود اواخر 8 رفتم خدلروشکر قلب کوچولوش بود

۸ هفته

من ۷هفته رفتم

من اصلا نمیفهمیدم که باردارم
فکر میکردم ۷ هفته هستم رفتم برا سنو قلب
دکتر گفت ۱۲ هفته ایی باید سنو ان تی انجام بدی

دکتر بهم گفته فردا برم منم استرس دارم

۶ هفته ۶ روز

۸هفته و پنج روز

۸ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان 👶❤️ مامان 👶❤️ هفته بیستم بارداری
مامان شکوفه آلبالو مامان شکوفه آلبالو هفته سیزدهم بارداری
مامان 🩷 آنیــا 🩷 مامان 🩷 آنیــا 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۳ ماهگی
مامان یحیی مامان یحیی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان محمد حسین🩵 مامان محمد حسین🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری