بر پسرم عدس پختم میتونم بهش بدم؟

۴ پاسخ

نفاخه عدس، خیس بده همیشه، یه بارم بجوشون آبشو خالی کن. بعدش بهش نبات داغ بده یا شربت دل درد

آره خوبه. من میدم

اره عزیزم منم گذاشتم بپزه یکم دیگ بدم پسرم

وای من یکم عدس پلو دادم اینقدر جیغ زد بچم نفخ کرد

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۹ ماهگی
مامان طوفان وتودلی😍 مامان طوفان وتودلی😍 ۱ سالگی
مامان سید امیرعلی مامان سید امیرعلی ۱۷ ماهگی