۷ پاسخ

از کجا میخری

باید متر کنی
۳ خیلی بزرگ میشه

منم برا پسرم پهنا ۳۴ خریدم خوبه اگه تپلیه یه سایز بزرگ بگیر

حتما رو لباسش اندازه بگیر اصلا کاری به شمارش نداشته باش چون هر برندی سایز ها متفاوت هست

آره عزیزم دو خوبه من سه گرفتم براش خیلییی بزرگ بود

یه سایز بزرگ بردار

۳بگیر

سوال های مرتبط

مامان 👑 آقا شاهان 👑 مامان 👑 آقا شاهان 👑 ۱۲ ماهگی
مامان تودلی🥺❤️ مامان تودلی🥺❤️ ۱۶ ماهگی