دخترم یپوست تب دارع چیکار کنم

۲ پاسخ

شیاف استا بذار هم پی پی میکنه هم تبش پاین میاد

فرنی درست کن توش کره بزن ، یا کدو حلوایی پوره کن بده بخوره
تب استا،بدع دیگ

سوال های مرتبط

مامان ای نور مامان ای نور ۱۶ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه ۱۶ ماهگی
مامان سیده هیام👶 مامان سیده هیام👶 ۱۶ ماهگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان بَیان🤱🩷 مامان بَیان🤱🩷 ۱ سالگی
مامان دنیا مامان دنیا ۲ سالگی