۱۱ پاسخ

اه حالم بد شد ، چقدر انرژی منفی هستن بعضی کامنتا
بنظرم همش خوبه، چون پذیرفتم که بچه همینه
خداروشکر ک ی بچه سالم دارم

همش قشنگه🥹🥹🥹
از اینکه دلم واسه خیلی فسقلیاش تنگ میشه وکاری از دستم برنمیاد بدم میاد

از همش بدم میاد

همش خوبه شکرخدا میگذرونیم با کمک همسر... از هیچی بدم نمیاد فقط اینکه خوابش میاد نمیخوابه رو اعصابه

من ازهمه چیش خشم میادجزاینکه نمیخابع شبااصلاغذام نمیخوره اصلارومخه دلمم میخادازپوشک هرچه زودتر بگیرم

همچیش رو دوست دارم الا اون زمانی که مریض میشه میخوام خودمو نابود کنم که چرا حواسم بیشتر به جگرگوشم نبوده

همه کارهاشون قشنگه و لذت بخش .از تک تک لحظه هاش لذت ببر و شیرینی هرروز رو با وجود تمام جیغ و گریه هاش.بعدا هممون دلتنگ این روزا میشیم

همچیشو دوسدارم سخته ولی شیرینه
فقط ازینکه خابش میاد ولی نمیخابه بدم میاد

از همه چیش خوشم میاد فقط از اینکه غذا نمیخوره بهم میریزم

از نق نق های الکی .الکی گریه کردن تو خواب نخوردن غذا و شیر در کل از همه چی😑😑😑

هرچی بزرگ تر میشه سخت تر میشه ❌
هرچی بزرگ تر میشه و هرکار جدیدی رو مصل دست و پا رفتن راه رفتن ٫ووومیکنه
برام خیلی شیرینی✅

سوال های مرتبط