۷ پاسخ

نه منم اول همین بودم

سونو براتون چند هفته زد عزیزم؟ نگرانم نباشین بابت صدای قلبش

نه عزیزم فعلا همینا

عزیزم دوتاشو با هم میخوری

دکترم ب من کف د۳ نخورم نمیدونم چرا

نه همینا خوبه تا 16هفتگی

فعلا نه همین دو تا اوکی هست

سوال های مرتبط

مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته سیزدهم بارداری