مکمل جز اهن و ویتامین دی و اسید فولیک چیزی لازمه فعلا؟ امگا ۳ بخرم؟

۵ پاسخ

گلم اهنو از ماه سه ب بعد میدن استفاده کن اسیدفولیک مصرف کن و ویتامینd3

عزیزم امگا ۳ رو از دکترت بپرس سر خود هیچ دارویی استاده نکن حتی مکمل و ویتامین

الان فقط دی و فولیک اسید بقیه اهن الان زوده

برای اهن کمی زود نیست به نظرت؟

اهن نباید بخوری فقط ویتامن دی و اسید فولیک

سوال های مرتبط

مامان آرسام و تودلی❤️ مامان آرسام و تودلی❤️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پارساوپرنسا مامان پارساوپرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری