۷ پاسخ

اوایل بله هموناس
فقط بمن آسپرین هم داده بود بعد

اره من میخورم

من اره از ۵ هفتگی شروع کردم

دکتر به من یدوفولیک و ویتامین دی ۱۰۰۰ و امگا ۳ داد

آره عزیزم من رفتم دکتر بهم کوالی فول داد بجای فولیک اسید و ویتامین دی
یه دو سه ماهی هم بود فولیک اسید یک و ویتامین دی مصرف میکردم
عزیزم شما برا تشکیل قلب سونو انجام دادین یا هنوز نه؟

من فموبرا و ویتامین دی ۳ تا ماه سوم بارداری

اره گلی

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان شازده🌨️ مامان شازده🌨️ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرین و نهال مامان آرین و نهال هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان نخود فرنگی 🫛🩵 مامان نخود فرنگی 🫛🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فسقلی مامان مامان فسقلی مامان هفته سی‌ونهم بارداری