اینم از ازمایش قندبارداری
به وقت۱۴۰۴/۰۸/۱۹

تصویر
۱۴ پاسخ

یادم میاد میخام بالا بیارم😐

عزيزم كدوم ازمايشگاه رفتيد شما؟

خانوما ازمایشو دادم تموم شد

منم همین الان دارم آزمایش و میدم ولی پودر اونقدرا بدمزه نیست فقط خیلی شیرینه دل آدم میزنه

تصویر

خانوما چرا برای یسریا دو مرحله و یسریا سه مرحله س؟؟ بری بهداشتم برات بنویسه اینجوریه یا فقط دکتر تشخیص میده ک باید چند مرحله باشه ؟؟؟؟

چند شد هزینتون

منم فردا باید انجام بدم😤😤

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

نمیدونم چرا بقیه دوسش ندارن .. من ک خیلی خوشم اومد 😁❤️

برای من خیلی بد بود فقط دلم بهم میخورد مث یه کابوس بود ب زور کنترل میکردم ک استفراغ نکنم و کارم ب فردا نکشه🤦‍♀️

چ بزرگم هست

قابل تحمل

عزیزم از نتیجه بهمون بگو بد مزس

وای من بارداری اولم چهار روز پشت سر هم رفتم تاشد 🤦🏼‍♀️ بالا میاوردم

سوال های مرتبط

مامان دلا 🎀 مامان دلا 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان گومبولو مامان گومبولو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مِهراد💙 مامان مِهراد💙 ۱۰ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان هلما مامان هلما ۵ ماهگی
مامان حلما کوچولو🩷 مامان حلما کوچولو🩷 ۱ ماهگی
مامان رنگین کمون💞 مامان رنگین کمون💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌ام بارداری
مامان دلا مامان دلا ۹ ماهگی
مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی