۲ پاسخ

بله دیگه به خاطر سنگینی هست

اره طبیعیه سعی کن خیلی نشینی خیلیم دولا راست نشی رو شکمتم فشار نیاز ولی اگه زیاد شد برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد