خانما عکس میدین بهم شیر افزا چی بگیرم خوبه

۴ پاسخ

شیرچرا نمیخوری گلم
ببین چی شیرتو زیاد میکنه
شیر زیاد باشه ولی وزن نکنه بدرد نمیخوره انگار آب میخوره
ببین باشیر زیاد میشه یا کاچی یا برنج یاآبگوشت
بعد هردفعه یه سینه تو بده نذار یکم از سینه راست خورد ببری سمت سینه چپ چون هرچی مُک میزنه هم شیرت زیاد میشه هم هرچی میخوره ب مغز شیر نزدیک میشه وزن میگیره

این خوبه قرص خوبه،آبگوشت،کاچی،آب هویج ،

تصویر

من لیدی میل گرفتم با شیر میخورم بنظرم خیلی خوب بود حتما امتحان کن من الان شیر دارم روزی یه لیوان میخورم شما دو تا لیوان بخور هنوز اولشی.
غذاهای خشک و سرخ کردنی نخور غذا آبدار بخور خیلی تاثیر داره

گل دارو

سوال های مرتبط

مامان ایرِن💚🤍❤️ مامان ایرِن💚🤍❤️ ۱۲ ماهگی
مامان سودا ♥️دنیز مامان سودا ♥️دنیز ۲ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو♡ مامان ماهلین کوچولو♡ ۷ ماهگی
مامان زینب و آیهان مامان زینب و آیهان ۶ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان سامیار👧🏻سلین مامان سامیار👧🏻سلین ۱۳ ماهگی