تیر کشیدن رحم تو هفته های من طبیعیه؟

۸ پاسخ

منم گاهی می کشه بخصوص قشمت تخمدان ها

منم تو هفته تو داشتم الان شده درد استخون واژن

اره عزیزم درد لگن هم میگیری طبیعیه

اره اولشه بهتر میشی بعدا دوباره آخرای بارداری شروع میشه دردش

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

بالاخره بچه درحال رشد باید جاشو بازکنه

هنوز اولشه مامان

منم گاهی اوقات تیرمیکشه

سوال های مرتبط

مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری