خانما تو هفته ی ۱۸ تیر کشیدن رحم طبیعیه؟😥😥😥

۵ پاسخ

اره منم همین جور بودم

بی خوابی تو این هفته هم طبیعیه؟

بله تو خود گهواره هم زده طبیعیه علائم هفته رو چک کن

آره اینجوریه

اره مال منم همینجوره. داره بزرگ میشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری