خانوما تیر کشیدن رحم و اطرافش در هفته من طبیعیه ؟

۵ پاسخ

خاهر همچی تو بارداری عادیه بجز لکه بینی

هرچی هفته بره بالاآره چون بچه بزرگترمیشه رحمم دردمیگیره البته دردتی طبیعی.

اره رحم کم کم داره رشد میکنه
من تا ۱۹ هفته این دردو داشتم بعد خود به خود اوکی شد

اره عزیزم

منم همینجورم رحمم تیر می‌کشه داخل نافمم تیر می‌کشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ائلمان مامان ائلمان هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری