توی هفته ی من
طبیعیه یکم تیر کشیدن رحم!؟❌❌❌❌

۵ پاسخ

همچی در بارداری طبیعیه
من هرچی از جمله تیر کشیدن شکم(رحم درحال بزرگ شدن هست باعث میشه تیر بکشه )درد یهویی زیر دل درد واژن گرفتگی عضلات شکم و...به صورت موقت همشو گفتن طبیعیه
ولی اگه مداوم بود چند روز طول کشید اگ دو روز بیشتر شد حتما برو دکتر...

آره عزیزم

سلام یه سوال دارم

یکم اره

همیشگیه؟

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچه مامان بچه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌وهفتم بارداری