مامانا علایم سرماخوردگی نی نی ها چجوریه

۳ پاسخ

الان دختر الان تب خفیف داره با گرفتگی بینی یعنی سرماخورده

سرفه و عطسه مکرر، آبربزش بینی، تب

آبریزش یا گرفتگی بینی عطسه و سرفه و نق زدن و گاهی وقتا تب

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی
مامان دایار♥️ مامان دایار♥️ ۱۶ ماهگی
مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 مامان کایان🥹🩶👼🏻🍼 ۱ سالگی