اشتها ندارم این طبیعیه!!
ضعف شدید هم دارم

۳ پاسخ

منم

اره عزیزم من هنوزم حالم خوب نیس بی اشتهام اونم شدید

اره عزيزم عاديه

سوال های مرتبط

مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته دوازدهم بارداری