وااای منم اینجوریم
بااینکه گرسنه ام اما نمیتونم هیچ غذایی بخورم واقعا بی انرژی بی حال میشم
فقط میوه میتونم بخورم
منم نمیدونم چیکار کنم میخوام شنبه برم دکتر بهش بگم شاید ی قرصی ی چیزی داد واقعا تلف میشم
ضعف میکنی چیزای کوچیک و ریز ریز کنارت بذار بخور یکم بهترت میکنه مث نخود کشمش و نون خشکه و چوبشور بیسکویت که هرچند دقیقه یبار بخوری معدت خالی نشه ضعف کنی
چیزایی که برای من تا حدی خوبه حالت تهوع رو دارم اما نمیزاره با... لا بیارم برات میگم امتحان کن ببین روی تو چی جواب میده
کشمش نخودچی اسید معده رو تا حدی میگیره،، نان سنگک برشته، بیسکویت مادر، دلستر، پرتقال، بیسکویت نمکی، خیار پوست کنده، و غول مرحله اخر سیرابی دیروز به حدی حالم بدبود آمپولم جواب نداد چون سره دخترمم به سرم امده بود برام سیرابی پختن فقط سیرابیو کمی نمک زدن بود هیچ ادویه و روغنی بزار آرامپز حسابی بپزه بیشتر آبشو بخور از دیروز حالت تهوعو دارم اما با، لا نیاوردم اصلا خودت نباید بپزی بوش بده بخصوص نپخته بوش بهت بخوره بدحال میشی من برام تو یه محیط دیگه پختن رفتم خوردم خوردنش سخته اما سره دخترمم جواب بود اینم چندبار میخورم تا نجاتم بده
امیدوارم به دردت بخوره عزیزم💗
عزیزم همه اینجوری میشن روزای اول خیلی سخته درکت میکنم یک ماهه تحمل کنتموم میشه من ک فقط شوهرمو بقل میکردم گریه میکردم
مث اولا من منم فق نون پنیر میلم میکشید یا میوه موزی چیزی اینارو بخور ببین چی بهترت میکنه
سعی کن مغزی جات بخوری کشمش و نخود عالیه
بيسکوئيت مادر یا ساقه طلایی امتحان کن منم همینم 🥲
مثل اوایل من هستی
من فقط نون و پنیر و گردو میتونستم بخورم
اگر نون سوخاری دوست داری بذار کنارت مرتب بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.