سلام عشقا آزمایشم چطوره

تصویر
۹ پاسخ

وای خوشبحالت قند ناشتات عالیه

منم دختر بزرگم 14 سالشه

فاصله زایمانت چقدر بوده میگن اگه تا حدود 1 سال باشه مجدد امکان داره همونو نشون بده

مامان مهدی جان شما آزمایش جنسیت رو کجا دادین کدوم ازمایشگاه

خوبه خداروشکر

همه نرمال

همه چی خوب خداروشکر

عالی .

عالی الحمدلله🥰

سوال های مرتبط

مامان آرش .پرنسا مامان آرش .پرنسا ۵ ماهگی
مامان ویرا &آیرا مامان ویرا &آیرا ۱۲ ماهگی
ماندانا ماندانا قصد بارداری
مامان ژیوان💙 مامان ژیوان💙 ۳ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی
مامان مانیاجونم مامان مانیاجونم ۵ ماهگی
مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 مامان سه جوجه 🐤🐤🐣 ۲ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ونهم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی