۶ پاسخ

من۹۱۲ گرم بود گفت کمه

من اخرای ۲۷ هفته رفتم
یک کیلو و ۲۰۰ بود.

یه کیلو

من ۲۶ هفته و ۵ روز رفتم ۹۹۵ گرم بود

من شنبه ميرم وزن گيرى

من ۲۸ هفته ۴ روز رفتم‌۱۲۸۰ بود دکترم گفت ریزه بچت ولی عددش نرمال بود

سوال های مرتبط

مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین💜🫠 مامان دلوین💜🫠 ۵ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۲ ماهگی