خانما سرما خوردم بینیم کیپه چکار کنم؟ خیلی اذیتم

۴ پاسخ

چاره ای نیست باید تحمل کنی
البته دکتر بری دارو میده که مناسب بارداری باشه

ویکس اگ داری بو کن نفست باز شه

میتونی اسپری بینی استفاده کنی خیلی خوبه فک نکنم ایرادی برای بارداری داشته باشه

آب نمک قرقره کن....آبلیمو عسل بخور

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری
مامان ❤حدیث و ماهلین مامان ❤حدیث و ماهلین ۴ ماهگی
مامان ویهان مامان ویهان ۲ ماهگی
مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری