۵ پاسخ

بخور با آب خالی بدون اسانس.

دستگاه بخور هم خیلی خوبه

منم مثل شما بودم هيچ دارويي مصرف نكردم داشتم خفه ميشدم تااينكه دخترخالم گفت عناب و بسوزون دودشو بو كن واقعا هم تاثير داشت روزي٣/٤بار انجام ميدادم دو روزه خوبه خوب شدم

عزیزم دکتر رفتی؟؟اگر در حالت طبیعی هم تنگی نفس داشتی اگر بتونی برای توی خونه دستگاه تصفیه هوا بگیری عالی میشه خیلی راحت میشی من خواهرم اینطوری بود هکش احساس تنگی نفس داخل بارداریش داشت دستگاه تصفیه هوا خریدن کلا تو خونه روشن بود هم راحت میخوابید هم دیگه این مشکل رو نداشت
گفتم بهت پیشنهاد بدم شاید به دردت بخوره عزیزم

یکم خودتو بخور بده هم برا تنفست خوبه هم سرما خوردگی

سوال های مرتبط

مامان 🤎علی🤎 مامان 🤎علی🤎 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا سادات خانم مامان دوتا سادات خانم هفته بیستم بارداری