کی ویار شدید داره؟

۱۱ پاسخ

من هنوزم دارم

مننننن خیییلی ازیتم خیلی😢خیلی گشنم میشه یکم که غذا بخورم حالت تهوع و بدحالیام شروع میشه خیلی حسه و حال بدیه 🥹

منم ویار شدید داشتم و همش بالا میاوردم
تا ۱۵_۲۰ هفته خوب میشی کم کم
انشالله این دوره برا همتون به خوبی پیش بره و ناامید اصلا نشین 🥹💗

من حالم خیلی بده تهوع شدید بی‌اشتهایی بالا هم میارم ‌.دو شب هم بستری شدم

تهاااااایت تا ۲۰ طول بکشه بعدش تمومه

من هنوزم دارم البته نسبت به قبل خیلی بهتر شدم

من تا ۱۵هفته بالا میوردم الان هنوزم بو دیوونم کرده دلم میخواد بویاییمو از دست بدم

منم ویارم شدید

من خداروشکر نفهمیدم چیزی از بارداری سر دوتاشم ن حال بدی تهوع هیچی نداشتم

من🤧

الهی داشتم و تموم شد
انشالله که برات زود تموم بشه

سوال های مرتبط

مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان حنان مامان حنان ۴ ماهگی
مامان موید مامان موید هفته بیست‌وهفتم بارداری