دخترا من بستنی یخی میخورم ضرر نداره برا نینی

۳ پاسخ

من خودمو خفه کردم با بستنی تنها چیزی میخورم بستنیه روزی سه تا😂
البته قند ندارم شاید بگیرم😂😂

هرچیزی به اندازه‌اش اشکال نداره

نهههههه

سوال های مرتبط

مامان مامان ریسان مامان مامان ریسان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان رایان و راکان مامان رایان و راکان هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندوق

فندوق مامان فندوق فندوق هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماه ِ دلم🌙🧿 مامان ماه ِ دلم🌙🧿 هفته شانزدهم بارداری