واکسن دوماهی دردش زیاده؟

۵ پاسخ

وای منم هفته دیگه باید ببرم خیلی استرس دارم ان شاا... ک خوب پیش بره و تب نکنه🤲🏻😢

مم ک بچم انقدگریه کردتادوروز،همش باماشین بردمش بیرون

ن پسر منکه خوب بود خداروشکر

من همون اولش دخترم گریه کرد دیگه ساکت بود تب هم نکرد امید وارم ۴ ماهگی هم همینطور باشه

من چهارماهگی داره فردا🥲

سوال های مرتبط

مامان رها،هاناجونم مامان رها،هاناجونم ۱۳ ماهگی
مامان آراد مامان آراد ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۱ ماهگی
مامان هیرا مامان هیرا ۵ ماهگی
مامان هامین کوچولو👶 مامان هامین کوچولو👶 ۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۴ ماهگی