خانما شما هم ترشح قهوه ای دارین؟

۴ پاسخ

نه نه

اصلا نذار یبوست بشی. روغن زیتون و سوپ
انجیر شبا بخور . شیر و آب فراوان بخور .
منم با یبوست شروع شد

من خونریزی سیاه و قهوه‌ای دارم شش روزه
رفتم سونو و دکتر . گفت هماتوم داره تخلیه میشه . شیاف پروژسترون مصرف میکنم و استراحت مطلق

اون دیگه لکه بینی هست

سوال های مرتبط

مامان قندمامان❤️ مامان قندمامان❤️ ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌ام بارداری
مامان پناه🩷 مامان پناه🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۲ ماهگی