سلام بعد از سزارین چطوری حمام بریم ؟

۴ پاسخ

خیلی راحت قبلا چطور میرفتی ، همونطور ، فرقی نداره ، فقط بعد حموم خیلی مهمه ک جای بخیه هات کامل کامل خشک بمونه اصلا بدنت و لباست نم نداشته باشه ، من سشوار میکشیدم تا بدنم کامل خشک باشه ، اگ نم باشه بدن ممکنه بخیه عفونت کنه

اول میری زیر دوش آب گرم
چسب بخیه رو باز نمیکنی تا آخر
میزاری آب بخوره چسبش شل شه
بعد اخر حموم کم کم چسبو باز میکنی
باز میری زیر دوش یکم شامپو بچه بهش میزنی و میشوریش
میای بیرون با سشوار از دور خشکش میکنی و تمام

راحته برو. اگه نمیتونی بشین رو صندلی ب هر کی راحتی بگو بیاد لیف بزنه برات

من میترسیدم برم حموم ولی واقعا ترسناک نیست
میترسیدم شامپو بره تو شکمم از بخیه هام 🤣😂
برو حموم عزیزم هیچ ترسی نداره بخیه هام آروم با شامپو بچه بشور

سوال های مرتبط

مامان رایمُن 💙 مامان رایمُن 💙 ۶ ماهگی