کسی بوده آنومالی رو نرفته باشه؟

۸ پاسخ

من نرفتم شما هم نرفتین دکتر چیزی نگفت ؟؟؟

من سر پسرم ک بچه دومم بود هیچکدوم نرفتم. ولی الان سر این جوجه رفتم چون خیلی بلا ها سرش اورده بودم رفتم ببینم سالمه خیالم راحت شه

اجباری نیست خیلی ها هم نرفتند اما نری پر استرس دیوانه آن می‌کنه من خودم اینجوریم

شنیدم اینجا که نرفتن بعضیا.منم امروز رفتم

درسته اجباری نیس ولی همه میرن

من نشنیدم تاحالا کسی نرفته باشه
آنورمالی تمام اندام های بچه رو چک میکنن خیلی چیز مهمیه

خیلی مهمه حتما برو

یکی از مهم ترین سونو هاست

سوال های مرتبط

مامان فسقلــی🧸🩷 مامان فسقلــی🧸🩷 ۱ ماهگی
مامان نرگس مامان نرگس هفته سی‌وششم بارداری