خانوما کسی بوده غربالگری نرفته باشه؟

۵ پاسخ

نرفتن کار احمقانه ایه مهم ترین سونوهای بارداری انتی و انومالی هست اگه بچه ناقص باشه میخواین چیکار کنین؟ حتی اگه ندارین قرض کنین ولی بچه سالم بیارین

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas
پیج اولnini_shenas
پیچ دوم nini_shenas2

خیلی وقتام‌ درست میگن یکی از بستگان ما گفتن بچه مشکل داره باید سقط شه اونم نکرد الان بچه اش ۵،۶ ماهسه همش تو بیمارستانن تا جایی که میدونم یبار جراحی داشته ،خب بچه به اون کوچیکی چه گناهی داره که تا عمر داره باید عذاب بکشه بدنیا نیومدنش خیلی بهتر بود ،حالام که دیگه اومده امیدوارم خدا بهش سلامتی بده

غربالگری برای سلامت جنینه، چرا نری اخه

من هنوز نرفتم 😢فرصت نکردم راهم دوره شمالم

سوال های مرتبط

مامان عسل 🍓 مامان عسل 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فسقلــی🧸🩷 مامان فسقلــی🧸🩷 ۱ ماهگی