۸ پاسخ

من از یک ماهگی گذاشتم
چون عادت کرده بود همش شیر توی دهنش باشه بخوابه

از وقتی گردن بگیره وقتی پاتو تکون بدی سرش جدا از تنش تکون نخوره تند تند

من الن میزارم

من که می زارم اما اروم تکون می دم

من از ۲۵ یا ۲۶ روزگی گذاشتم آروم مثل گهواره

من که از همون ماه اول گذاشتم رو پا الانم اکثرا رو پا میخوابه ولی پاهام دیگه خیلی درد میگیرن پشیمونم به پا عادت دادم

من از اول نزاشتم مامانم اینا بعضی وقتا میزارن از یکی دو ماهگی

الانم میتونی بزاری دیگه من از اول میزاشتم ولی الان به گهواره عادت کرده

سوال های مرتبط

مامان نیکراد جون👼 مامان نیکراد جون👼 ۱۴ ماهگی
مامان آقا شاهان🧸👑 مامان آقا شاهان🧸👑 ۷ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۷ ماهگی
مامان امیرحسین🦋🌿 مامان امیرحسین🦋🌿 ۴ ماهگی
مامان محمدصالح🩵 مامان محمدصالح🩵 ۵ ماهگی
مامان جیــران🐣👧🧿 مامان جیــران🐣👧🧿 ۴ ماهگی