پتو واسه دخترم خریدم ۹۸۰بنطرتون گرون نیست؟؟؟

۱۵ پاسخ

اتفاقا قیمت خوبی خریدی منم ۱تومن گرفتم

من مدل گلبافت ولی خارجیشوازعمده فروشی گرفتم۵۰۰,دورپیچ بافت توش مخملوگرفتم۱۵۰۰

من گرفتم ۷۵۰ خیلی قشنگه و جنسش هم عالیه
دور پیچ هم گرفتم ۴۵۰

عکسشو بزار ببینیم چطوره

ای خدا مبارکش باشه ❤️❤️😍😍

چ مدلیه عکسشو بذار

از قیمت ۴۸۰ هست به بالا، گلبافت البته. بستگی به جنس همه جور قیمتی هست.

من خریدم ۳۵۰
همه قیمتی هست تو بازار بستگی ب جنس داره

من خریدم ۸۷۰
از این دو رو ها خیلی نرم
طرحشم خوشگل و عروسکی

بافت ترک خریدم من ۲۳۰۰

بستگی به جنسش داره عزیزم

من 800خریدم خیلی هم عالیه

من یه پیکه خریدم۱۲۰۰

ن من یکی خریدم۱۷۰۰😑

ن بستگی به پارچش داره دورپیچه؟؟بافتا گرونن

سوال های مرتبط

مامان یه دخمل فسقلی مامان یه دخمل فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان Gandom🐣🩷 مامان Gandom🐣🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان ملورین مامان ملورین هفته سی‌ام بارداری
مامان سام مامان سام هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۷ ماهگی