کلی وسایل قرتی واسه دخترم خریدم شماهم مث منین؟ 😂🩷

۶ پاسخ

چی خریدی
من هیچی نخریدم😅
اخه تا بزرگ شه موهاش بلند شه حداقل یکی دوسال دیگه ست گفتم همون موقع براش بخرم

انشالله بعد با خودش میریم براش میخریم

کلی خرید کردم
از یکسالگیش که موهاش یکم بلند شده بود میشد گیره و... زد، لج و لج نمیذاشت تا جدود دوسالگی 😅😅

منم چون دوتا پسر داشتم و خیلی عاشق دخترم هرچی ببینم قرتی باشه میخرم😂دورو بریا دیگه دادشون در اومده

منم از قبل همه چی خریدم براش گذاشتم کنار ولی هنوز معلوم نیس دختر یا پسر

اره منم گیره و کش مو زیاد خریدم عینکاشو گذاشتم با سلیقه خودش بگیره🤭😁

سوال های مرتبط

مامان دلینم👧🏻🪿 مامان دلینم👧🏻🪿 ۲ ماهگی
مامان نیهان🩷🎀 مامان نیهان🩷🎀 ۳ ماهگی
مامان آیهان و تودلی🎀 مامان آیهان و تودلی🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌸بهارنارنج🌸 مامان 🌸بهارنارنج🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری